Ungecenter Øst

Ungecenter Øst dækker faktisk over to fysiske, hamrende hyggelige steder – Ungdomshuset i Skørping og Satellitten i kælderen på Terndrup skole! Fælles for vores steder er, at det er for jer unge! Vi står altid klar til at lave noget med jer, når I træder ind af døren. Der er også altid plads til bare at være, sidde i sofaen, flade ud på en madras eller hænge med vennerne!

Vi er allerfedest, hvis I kommer til os med jeres ideer, så skal vi nok sørge for at hjælpe jer med at stable et fedt arrangement på benene, hvad enten det er en filmaften, et madhold, kreatid, en turnering på multibanen eller en tur ud af huset!

Der skal være plads til alle i ungecenter øst, og vi kan snakke om eller lave alt mellem himmel og jord, hvis I har lyst. For altid at være opdateret på, hvad der sker er det en god ide at følge vores intagram: ungecenteroest

Overnatning i ungdomshuset kan ske efter forudgående aftale. Hvis I vil overnatte i ungdomshuset, så skal der søges om tilladelse til midlertidig overnatning hos Nordjyllands Beredskab – vær opmærksom på, at der skal søges mindst to uger før første overnatningsdøgn.

Læs mere om reglerne og ansøgning om midlertidig overnatning her.

Du finder os fysisk her:

Ungdomshuset, Sverriggårdsvej 4A, 9520 Skørping
Satellitten, Halvej 1, 9575 Terndrup