Vinterferie

Så er det blevet uge 8, og Rebild Ungdomsskole ønsker alle en god vinterferie 🙂

Rebild Ungdomsskoles administration, Basic Skills og vores ungecentre holder ferielukket. MEN vi starter vinterferien ud med et udsolgt Biomaraton, hvor unge fra hele kommunen valfarter til Kinorevuen i Skørping for at se 4 fede film og skyde vinterferien i gang.

Fredag eftermiddag er der ligeledes store rejsedag for en gruppe unge, der skal med RU på ski i uge 8 til Østrig. Så vi satser på frost og sne 😉

Rigtig god vinterferie! I ungdomsskolen holder mange af vores aktiviteter et velfortjent hvil, mens vi giver den gas med Biomaraton og skiferie”

Jens Skov Jørgensen, Leder Rebild Ungdomsskole