Coop Crew i mål!

Så har 14 seje unge bevis på, at de har gennemført Coop Crew – kæmpe stort tillykke og held og lykke med at søge fritidsjob 🙂

Coop Crew er et undervisningsforløb over 6 gange, hvor de lærer, hvad det vil sige at arbejde og have et fritidsjob i butik. De har fyldt varer op, kvalitetstjekket i frugt og grønt, lavet datotjek, fyldt varer op, gjort rent og siddet ved kassen for at nævne nogle af de ting, de har prøvet kræfter med! Og de har været super seje, og i dag har de lavet CV, fået feedback fra butikscheferne fra Coop365 Discount i i Skørping og Arden samt øvet at gå til jobsamtale.

Kæmpe stort tillykke til jer alle – og må butikkerne tage godt i mod jer – I er SÅ klar”

Trine Buus-Pedersen, Souschef Rebild Ungdomsskole