Ungecenter Nord

Velkommen til Ungecenter Nord

I Ungecenter Nord er der dømt cafehygge og samvær! I kan tæske hinanden i FIFA, brætspil eller noget helt tredje. Er I typerne, der elsker at give den gas i køkkenet, så kom og indtag forklædet. Måske I er mere til hyggesnak i sofaen med en varm kop te, eller vil bruge lidt tid på de sidste lektier, så er der også plads til jer!

Lån af Ungecenter Nord

Helt gratis kan I låne Ungecenter Nord til et arrangement, et gruppearbejde, et møde eller hvad I ellers går og engagerer jer i.  Ønsker I at låne Ungecenter Nord…? Ring eller skriv til Gitte på 4173 1995 eller igiba@rebild.dk. Hvis I låner ungecenteret, udfyldes følgende formular.

Overnatning i ungecenteret

Overnatning i ungecenteret kan ske efter forudgående aftale. Hvis I vil overnatte i ungecenteret, så skal der søges om tilladelse til midlertidig overnatning hos Rebild Kommune – vær opmærksom på, at der skal søges mindst to uger før første overnatningsdøgn.

Ansøgning om midlertidig overnatning skal ske her, hvor du også kan læse mere om reglerne for midlertidig overnatning.

#Skatefaciliteter i Støvring

Er du til skateboard eller løbehjul? Så kan ‘hallen’ på Mølledamsvej i Støvring være stedet for dig! Du skal selv medbringe dit eget udstyr, dog har vi hjelme til udlån. Vi anbefaler på det kraftigste at du benytter sikkerhedsudstyr.

Alt det kedelige, men også meget vigtige:

• Forsikring: Al aktivitet i og omkring ‘hallen’ er på eget ansvar. Hallen eller ungdomsskolen har ikke en forsikring, som dækker brugerne. Vi henviser til egen familieforsikring.
  • Rygning: Der må ikke ryges i hallen eller på hallens område.
  • Alkohol og stoffer: Der må ikke indtages alkohol eller stoffer i forbindelse med aktivitet i hallen, som det også gælder i ungdomsskolens aktiviteter generelt.
  • Overtrædelse er bortvisningsgrund!

Ungecenter Nord er ikke kun i Støvring

To gange om ugen åbner vi i Satelitten i Suldrup til hygge, mad, spil, og hvad vi ellers kommer på. Kom og join us i kælderen under Suldrup Skole.

#Wearesocial

Følg med i vores aktiviteter på instagram (@ungecenternord)

Du finder os fysisk her:

• Ungecenter Nord / 13C, Grangårdsvej 13c, 9530 Støvring
  • Satellit Nord, Hjedsbækvej 289, 9541 Suldrup
  • ‘Hallen’ / Mølledamsvej, 9530 Støvring

Ungecenter Nord

Mandage kl. 18.30-22.00 Åben for alle

Tirsdage kl. 14.30-21.30 Åben for alle.

Onsdage kl. 14.30-18.00 Åben for alle

Skaterhallen Mølledamsvej