Har du en god ide?

Sidder du også inde med en god ide? Tjek i videoen, hvordan Discgolfbanen i Nørager er blevet til på baggrund af en gruppe unges ide og initiativ – og en masse hårdt arbejde og god hjælp fra klassekammerater og Elev- og Centerråd. 💪💪💪

Hør de gode råd om, hvad der skal til for at realisere et projekt og tjek ud sidst i videoen, hvem der har været med til at støtte projektet 🙂 OG så håber vi, at I får lyst til at prøve banen – den er gratis og til alles rådighed!

Det har været en kæmpe oplevelse at være med på sidelinjen, mens de unge har fået ideer, søgt om penge og etableret en discgolfbane. De er så seje!”

Rasmus Rask, Centerkoordinator Ungecenter Syd

Er du nysgerrig på at høre mere om projektet? Så tag fat i Centerkoordinator Rasmus Rask på 4073 1598 eller Souschef Trine Buus-Pedersen på 4114 8372

Bidragsydere

Discgolfbanen er blevet til med bidrag fra:  Lions Club Rebild, brugsforeningen Nørager, Lokalrådet Nørager og Rørbæk,  Lions Club Rebild Damer, Sortebakkeskolen og Rebild Ungdomsskole.

Hundetrænerforeningen og Borgerforeningen har bakket op om projektet og været med til at banen kunne etableres henholdsvis ved sportspladsen og i byen.