Hvin i Heidepark

Årets tur til Heidepark faldt som altid på St. Bededag, der for sidste gang var en skolefri dag i Rebild Kommune.

En hel busfuld af unge satte torsdag aften kurs mod Tyskland, og efter en nat med en smule søvn i bussen stod dagen på rutchebaner til den helt store guldmedalje. På vej retur til DK blev der stoppet ved grænsen, så der kunne blive fyldt op i sukkerdepoterne..

Turen til Heidepark er en super hyggelig tur, hvor unge på kryds og tværs mødes og har en dag med sus og hvin og ikke mindst at være en del af et fællesskab”

Rasmus Rask, Tovholder turen til Heidepark