Med plastik til eksamen..

Så er 9. klasserne gået ind i eksamenstiden, og vi hjælper i den forbindelse en gruppe 9. klasses elever fra Bavnebakkeskolen, der skal op i Naturfag.

De har samlet plastik ind og har været i gang med at rengøre plastikken, granulere den og smelte den om til nye produkter, for på den måde at arbejde med bæredygtighed.

Super engagerede unge, der var nysgerrige på hele processen, og gik til maskinerne med krum hals. Resultatet var både knage, perler og nøgleringe. Held og lykke med eksamen :-)”

Katrine Ørvad Jensen, Koordinator Læringstilbud