Musik i UC Øst

2-3 gange om ugen mødes bandet Rumfang i vores musiklokale i UC Øst!

Trine Buus-Pedersen
trbp@rebild.dk
Trine Buus-Pedersen
trbp@rebild.dk

De unge fra Rumfang har udover at bruge lokalet til at øve og indspille musik, også været med til at renovere lokalerne, der er blevet frisket op med ny maling, tæpper o.l. Mange af tingene doneret af lokale bidragsydere.

Det er super fedt, når de unge tager ejerskab og selv får ting til at ske. Vi gør, alt vi kan for at facilitere den proces, da ungeinvolvering er en del af ungdomsskolens DNA ”

Jens Skov Jørgensen, leder af Ungdomsskolen