Arkiv 2022

07/12-2022

Lions donationer til lokale

En gruppe unge fra Nørager vil gerne lave en disc golf bane og er i gang med at søge penge hjem. Kæmpe stort tillykke med de 25.000 kr fra Lions.

09/06-2022

Unges møde med Hobbitten (Rold skov bladet)

Unges møde med Hobbitten (Nørager Avis)

RU’s hold Kunst, kultur og natur var onsdag den 25/5 på tur til Aarhus, hvor de skulle opleve Moesgaard og ikke mindst se deres forestilling Hobbitten.

1/6-2022

Rebild Tidende

En gruppe unge har været med til at lave Rebild Tidende – en hustandsomdelt avis om besættelsesmagten. De har skrevet, tegnet og lavet video, tjek avisen ud – den er super fin 🙂

4/5-2022

Kjolen og nattøjet blev upcyclet

Rebild Ungdomsskole er med i projektet Craftivism, som er ungdomsskoleforeningens projektet målrettet bæredygtighed i modebranchen. Tjek artiklen ud, hvor der står lidt om, hvad vi laver i Rebild.

4/5-2022

Alsang vender tilbage

Unge fra Rebild Ungdomsskole har lavet et avisprojekt i forbindelse med markering af 75 året for befrielsen og afholdelse af et alsangs arrangement i Rebild Bakker.

25/1-2022

Talentholdet fik besøg

Talentforløbet havde besøg af deltagere fra den store Bagedyst, som led i Danmarks Indsamlingen og gode gerninger. Se mere i indslaget fra Aftenshowet 42.46 henne i programmet, hvor Liva fortæller om, hvorfor hun besøgte talentholdet i Mad & ernæring og  berigede deltagerne med sin viden og kunnen i forhold til at lave flødeboller.