Så er Coop Crew 2024 i gang…

Coop Crew 2024 er netop skudt i gang, og i løbet af de næste uger står den på intensiv træning i, hvordan man får de rette kompetencer til at få og have et fritidsjob i detailbranchen.

Der har endnu en gang været rift om pladserne og med en venteliste, starter vi op med et fyldt hold med 16 heldige unge, der er klar på at give den gas i Coop 365 i Skørping! Seje unge fra både Rebild og Mariagerfjord Ungdomsskole

Vi glæder os til 6 super fede moduler, hvor vi lærer at gøre butikken flot, fylde varer op, datomærke, sidde ved kassen og alt det andet, det kræver, for at få succes som medarbejder i Coop”

Trine Buus-Pedersen, Souschef Rebild Ungdomsskole