Vil du ændre dine tanker?

Oplever du nogle gange angst, stress, tankemylder og bekymringer? Så læs med her..

Trine Buus-Pedersen
trbp@rebild.dk
Trine Buus-Pedersen
trbp@rebild.dk

Katrine og Anne Charlotte er øjeblikket i gang med at uddanne sig til at lave forløb for unge med udgangspunkt i, at når vi har bekymringer og en masse dårlige tanker, så har vi mulighed for at ændre dette med nogle helt konkrete teknikker. Det er metakognitiv terapi og til efteråret udbyder vi første hold for unge, der gerne vil have er liv uden angst, stress, tankemylder og bekymringer.

Vi er meget spændte på de muligheder metakognitiv terapi har for at hjælpe nogle af de unge, hvor tankerne spænder ben for et ungeliv med bedre trivsel. ”

Katrine og Anne Charlotte, tovholdere på forløbet

Nysgerrig?

Hold øje med vores katalog, der udkommer efter sommerferien op på vores tilmeldingsside..